Mijn Recept Locatie PC doet niets meer/is gecrasht

De PC van Recept Locatie doet het niet meer. Het scherm blijft zwart en je krijgt hem echt niet meer aan.

1 Hoe kan ik toch door blijven werken?

  1. Haal de USB achter uit de USB poort. Dit is een hele kleine USB stick ter grootte van een USB stick van een snoerloze muis.
  2. Plaats de USB in een pc en lees het bestand uit, dit is een Excel bestand. Maak eventueel een kopie. Noteer in het Excel bestand welke locaties vrij komen.
  3. Neem contact op met je installatiepartij en bespreek wat er is gebeurd.
    1. Kunnen zij de PC niet meer repareren, bestel dan z.s.m. een nieuwe PC. Hoe je dit doet lees je hieronder.

2 Hoe bestel ik snel een nieuwe pc?

  1. Westers IT is onze vaste crash-partner en kan direct een uitlevering van een nieuwe pc plannen. Zij hebben speciaal hiervoor pc's op voorraad. 
  2. Neem contact op met Westers T. 035 - 87 00 100
  3. Geef de opdracht door. Als je ook een servicecontract afneemt, dan behandelen ze de levering als “spoed”  en streven ze er naar om binnen 4-6 uur bij de apotheek op locatie te zijn. 
  4. Meld dat je een vervangende PC hebt besteld via help@apotheekpartners.nl.


Keywords: crash - pc - vervangen - kapot - USB - doorwerken